NOTÍCIES! TORNAM, NOUS CONCERTS

NOTÍCIES! TORNAM, NOUS CONCERTS

Concerts de la Fundació

Benvolguts amics:
després d'aquesta obligada pausa, ens alegra molt comunicar-vos que hem reprès els assajos (encara que amb limitacions), i això ens permetrà dur a terme una sèrie de concerts que us volem anunciar.
En primer lloc volem manifestar que en plena pandèmia la nostra Fundació, per unanimitat, va decidir comunicar a la gerència de l'hospital de referència Son Espases, que la nostra intenció era la de dur a terme un concert a l'hospital, quan les circumstàncies així ho permetessin. L'objectiu era el de fer-los costat, agrair i mostrar la nostra solidaritat com a part d'una societat civil al col·lectiu sanitari, conscients del seu gran esforç i treball duts a terme per a benefici de tots. La nostra aportació és la de dur al seu centre de treball la nostra música per a tots ells. El magnífic auditori de què disposa és la plataforma idònia per aquesta manifestació de solidaritat col·lectiva, i a la que volem convidar a tota la gent perquè ens acompanyi en aquest dia.
El concert tindrà lloc el divendres dia 18 de juny a les 20.00 hores a la sala d'actes de l'hospital. L'entrada és gratuïta i serà per invitació (donada la limitació de cabuda i les restriccions). Pels qui vulguin assistir l'hospital ens proporcionarà un nombre d'invitacions que podrem distribuir entre els nostres abonats i seguidors. Us avisarem quan les tinguem disponibles.
Al concert s'interpretaran obres per a quartet de corda, piano i cor de diversos compositors com: Gjeilo, Whitacre, Hawes i Arnesen.

Seguint amb la línia de solidaritat de la nostra Fundació, també us anunciam el concert que tindrà lloc a l'església de Sant Bartomeu de Sóller el divendres dia 25 de juny a les 20.00 hores. Aquest concert és a benefici de la restauració de l'orgue d’aquest temple. L'entrada-donatiu costarà 15 . En aquest concert interpretarem obres per a solista, cor i piano dels següents compositors: Rossini, Schumann, Gjeilo, Todd, Gounod, Fauré, Mendelssohn...

Finalment anunciar un altre concert al monestir de Lluc, serà el divendres dia 2 de juliol a les 20:00 hores, l'entrada és gratuïta. Interpretarem el mateix programa de Sóller.

Els intérprets seràn:
solista: Raquel Ribas
piano Andreu Riera
violins: Ramon Andreu i Lourdes pons viola: M José Gómez de la Vega
violoncel: Dmitry Struchkov
direcció: Carles Ponseti Verdaguer

Estam treballant per poder continuar amb les nostres temporades de concerts. Esperam i desitjam que ben prest aquesta situació es vagi normalitzant i ens retrobem. Sou part indispensable de la nostra Fundació, els nostres abonats i seguidors són els pilars en els quals recolza'm tota la nostra tasca.

Moltes gràcies per seguir al nostre costat!